Konfiguracja licencji przez stronę ideastatica.com

Błędy licencji i konfiguracja konta użytkownika
Gosia Ster JDE
Posty: 13
Rejestracja: 09 paź 2020, 11:26

Konfiguracja licencji przez stronę ideastatica.com

Post autor: Gosia Ster JDE »

KONFIGURACJA LICENCJI WEBOWEJ

1. W pierwszej kolejności należy wejść na stronę producentów programu : https://www.ideastatica.com/, następnie przejść do User Portal

Obrazek

2. Następnie należy zalogować się za pomocą nazwy użytkownika i hasła :

Obrazek

3. Po zalogowaniu, otrzymujemy dostęp do panelu służącego do zarządzania licencją tzw. "User Portal".
W tej zakładce możemy znaleźć najważniejsze kwestie dotyczące naszej licencji, takie jak:
  • dokonanie zmian dotyczących konta,
  • sprawdzić dane licencji (np. data wygaśnięcia utrzymania),
  • zmienić czas blokady konta,
  • zgłosić problem bezpośrednio do producentów,
  • dodać ocenę i komentarz do przesłanego rozwiązania problemu.

Obrazek

4. Zakładka Account pozwala na edycje danych kontaktowych:

Obrazek

5. Z kolei w zakładce License&Users, wybierając następnie opcje License użytkownicy mogą sprawdzić :
  • datę wygaśnięcia utrzymania,
  • liczbę zajmowanych stanowisk,
  • kto w obecnej chwili używa program,
  • zmienić czas blokady licencji.
Obrazek

Natomiast w zakładce Users, można sprawdzić dodanych użytkowników licencji jak i ewentualny status admina:

Obrazek

5. Kolejną z możliwości jaką daje nam User Portal jest zgłoszenie problemu związanego z użytkowaniem programu bezpośrednio do producentów.
W tym celu należy użyć pomarańczowego przycisku CREATE NEW CASE. Wszelkie zmiany i odpowiedzi związane z daną sprawą będzie można śledzić właśnie w tym miejscu :

Obrazek

Obecnie pojawiły się dwa nowe statusy dla zgłoszonych problemów:
  • Rozwiązany - po zakończeniu pomocy dana sprawa otrzyma status "rozwiązany" zaś po 5 dniach automatycznie przechodzi w status "zamknięta" po czym zgłaszający otrzymuje wiadomość oraz email,
  • Przesłany do sprzedawcy - gdy użytkownik należy do konkretnego dystrybutora, po utworzeniu zgłoszenia problemu w "User portal", sprawa automatycznie zmienia status na "Przesłane do sprzedawcy" abyśmy otrzymali informację o problemie od Państwa o czym zgłaszający zostaje poinformowany wiadomością oraz emailem.
6. Użytkownicy IDEA StatiCa, w chwili automatycznego zamknięcia danego problemu(status "Zamknięte"), mają możliwość oceny otrzymanego rozwiązania problemu oraz dodania komentarza czy też dalszej konwersacji.

Obrazek

ODPOWIEDZ