Konfiguracja licencji przez stronę ideastatica.com
: 19 sie 2021, 11:58
KONFIGURACJA LICENCJI WEBOWEJ
1. W pierwszej kolejności należy wejść na stronę producentów programu : https://www.ideastatica.com/, następnie przejść do User Portal
2. Następnie należy zalogować się za pomocą nazwy użytkownika i hasła :
3. Po zalogowaniu, otrzymujemy dostęp do panelu służącego do zarządzania licencją tzw. "User Portal".
W tej zakładce możemy znaleźć najważniejsze kwestie dotyczące naszej licencji, takie jak:
4. Zakładka Account pozwala na edycje danych kontaktowych:
5. Z kolei w zakładce License&Users, wybierając następnie opcje License użytkownicy mogą sprawdzić :
Natomiast w zakładce Users, można sprawdzić dodanych użytkowników licencji jak i ewentualny status admina:
5. Kolejną z możliwości jaką daje nam User Portal jest zgłoszenie problemu związanego z użytkowaniem programu bezpośrednio do producentów.
W tym celu należy użyć pomarańczowego przycisku CREATE NEW CASE. Wszelkie zmiany i odpowiedzi związane z daną sprawą będzie można śledzić właśnie w tym miejscu :
Obecnie pojawiły się dwa nowe statusy dla zgłoszonych problemów:
1. W pierwszej kolejności należy wejść na stronę producentów programu : https://www.ideastatica.com/, następnie przejść do User Portal
2. Następnie należy zalogować się za pomocą nazwy użytkownika i hasła :
3. Po zalogowaniu, otrzymujemy dostęp do panelu służącego do zarządzania licencją tzw. "User Portal".
W tej zakładce możemy znaleźć najważniejsze kwestie dotyczące naszej licencji, takie jak:
- dokonanie zmian dotyczących konta,
- sprawdzić dane licencji (np. data wygaśnięcia utrzymania),
- zmienić czas blokady konta,
- zgłosić problem bezpośrednio do producentów,
- dodać ocenę i komentarz do przesłanego rozwiązania problemu.
4. Zakładka Account pozwala na edycje danych kontaktowych:
5. Z kolei w zakładce License&Users, wybierając następnie opcje License użytkownicy mogą sprawdzić :
- datę wygaśnięcia utrzymania,
- liczbę zajmowanych stanowisk,
- kto w obecnej chwili używa program,
- zmienić czas blokady licencji.
Natomiast w zakładce Users, można sprawdzić dodanych użytkowników licencji jak i ewentualny status admina:
5. Kolejną z możliwości jaką daje nam User Portal jest zgłoszenie problemu związanego z użytkowaniem programu bezpośrednio do producentów.
W tym celu należy użyć pomarańczowego przycisku CREATE NEW CASE. Wszelkie zmiany i odpowiedzi związane z daną sprawą będzie można śledzić właśnie w tym miejscu :
Obecnie pojawiły się dwa nowe statusy dla zgłoszonych problemów:
- Rozwiązany - po zakończeniu pomocy dana sprawa otrzyma status "rozwiązany" zaś po 5 dniach automatycznie przechodzi w status "zamknięta" po czym zgłaszający otrzymuje wiadomość oraz email,
- Przesłany do sprzedawcy - gdy użytkownik należy do konkretnego dystrybutora, po utworzeniu zgłoszenia problemu w "User portal", sprawa automatycznie zmienia status na "Przesłane do sprzedawcy" abyśmy otrzymali informację o problemie od Państwa o czym zgłaszający zostaje poinformowany wiadomością oraz emailem.