Code-check manager (BIM link) nie uruchamia się

Problemy importu z zewnętrznych programów
Bartek Nawrot JDE
Posty: 16
Rejestracja: 08 paź 2020, 5:57

Code-check manager (BIM link) nie uruchamia się

Post autor: Bartek Nawrot JDE »

W przypadku, gdy Code-check manager (CCM) nie otwiera się lub nagle przestaje działać po krótkim użyciu, mimo że prawidłowo zainstalowałeś w swoim oprogramowaniu wtyczkę BIM link do IDEA StatiCa, może wystąpić kilka problemów, które powodują ten błąd.

Proszę zastosować następujące kroki:
  • Sprawdź, czy połączona wersja oprogramowania jest obsługiwana, ewentualnie zaktualizuj do najnowszej wersji.
  • Zainstaluj ponownie najnowszą wersję IDEA StatiCa.
  • Sprawdź, czy licencja działa poprawnie, skorzystaj z Centrum pomocy technicznej, aby uzyskać dodatkową pomoc dotyczącą rozwiązywania problemów.
  • Sprawdź, czy nie ma programu antywirusowego / zabezpieczającego (np.G DATA), który mógłby blokować otwarcie CCM lub który usunął niektóre pliki instalacyjne IDEA StatiCa, uniemożliwiając korzystanie z CCM.
  • Sprawdź swoje prawa użytkownika Windows, które mogą być ograniczone, uniemożliwiając uruchomienie oprogramowania innych firm (najlepiej skonsultuj się z administratorem IT).
  • Zainstaluj łącze BIM ręcznie, uruchamiając odpowiedni plik .bat. Zamknij połączone oprogramowanie, przejdź do folderu instalacyjnego IDEA StatiCa na komputerze (zazwyczaj C: \ Program Files \ IDEA StatiCa \ StatiCa 20.0), wybierz plik .bat i uruchom go prawym przyciskiem myszy jako administrator.
Uwaga: W przypadku programu SCIA Engineer uruchom plik SetIDEAInstallDir.bat
Uwaga: W przypadku programu Autodesk Robot Structural Analysis uruchom plik RobotAddin.bat
Uwaga: w przypadku maszyny wirtualnej AXIS uruchom plik AxisPluginInstall_x64.bat

Obrazek
  • Usuń folder importu IDEA StatiCa. Ten folder jest tworzony obok pliku źródłowego projektu oprogramowania i ma taką samą nazwę. W przypadku Tekla Structures folder IDEA StatiCa jest tworzony w folderze projektu. Spowoduje to wyczyszczenie danych i umożliwi utworzenie nowego importu.
Obrazek

Jeśli to wszystko nie rozwiąże problemu, skontaktuj się z naszym działem pomocy technicznej.

ODPOWIEDZ