Proszę zastosować następujące kroki:
- Sprawdź, czy połączona wersja oprogramowania jest obsługiwana, ewentualnie zaktualizuj do najnowszej wersji.
- Zainstaluj ponownie najnowszą wersję IDEA StatiCa.
- Sprawdź, czy licencja działa poprawnie, skorzystaj z Centrum pomocy technicznej, aby uzyskać dodatkową pomoc dotyczącą rozwiązywania problemów.
- Sprawdź, czy nie ma programu antywirusowego / zabezpieczającego (np.G DATA), który mógłby blokować otwarcie CCM lub który usunął niektóre pliki instalacyjne IDEA StatiCa, uniemożliwiając korzystanie z CCM.
- Sprawdź swoje prawa użytkownika Windows, które mogą być ograniczone, uniemożliwiając uruchomienie oprogramowania innych firm (najlepiej skonsultuj się z administratorem IT).
- Zainstaluj łącze BIM ręcznie, uruchamiając odpowiedni plik .bat. Zamknij połączone oprogramowanie, przejdź do folderu instalacyjnego IDEA StatiCa na komputerze (zazwyczaj C: \ Program Files \ IDEA StatiCa \ StatiCa 20.0), wybierz plik .bat i uruchom go prawym przyciskiem myszy jako administrator.
Uwaga: W przypadku programu Autodesk Robot Structural Analysis uruchom plik RobotAddin.bat
Uwaga: w przypadku maszyny wirtualnej AXIS uruchom plik AxisPluginInstall_x64.bat
- Usuń folder importu IDEA StatiCa. Ten folder jest tworzony obok pliku źródłowego projektu oprogramowania i ma taką samą nazwę. W przypadku Tekla Structures folder IDEA StatiCa jest tworzony w folderze projektu. Spowoduje to wyczyszczenie danych i umożliwi utworzenie nowego importu.
Jeśli to wszystko nie rozwiąże problemu, skontaktuj się z naszym działem pomocy technicznej.